1st Place med speciale i inbound marketing

Hos 1st Place har man specialiseret sig i såkaldt inbound marketing. I denne artikel vil vi forsøge at beskrive præcist hvad det betyder, og forhåbentligvis gøre dig klogere på om virksomheden er den rigtige at indgå et samarbejde med for jer. Har du interesse for emnet, og er du samtidig på udkig efter et digitalt marketingsbureau med fokus på tillidsfuldt samarbejde, så læs videre i artiklen. 

1st Place

Inbound marketing

Når virksomheder som 1st Place, et moderne og nystartet digitalt marketingsbureau med base i Århus, kommer i kontakt med nye kunder, så sker det oftere og oftere ved inbound marketing. Men hvad er det helt præcist inbound marketing betyder? Du har sikkert hørt ordet i forskellige sammenhænge, men måske ikke helt vidst hvad det betyder. I sagens natur, og ikke særlig overraskende, står inbound marketing i modsætning til outbound marketing. Outbound marketing har hidtil været den primære måde digitale marketingsbureauer og lignende virksomheder tiltrækker sig kunder. Her anvendes traditionelle reklamemetoder, såsom reklamer i tv, aviser og bannere på internettet, til forhåbentligvis at tiltrække sig potentielle kunders opmærksomhed. Ved inbound marketing griber man tingene lidt anderledes an. Her forsøger man igennem formidling af nyttig og brugbar viden for potentielle kunder, at skabe et partnerforhold, hvor man allerede inden der bliver tale om salg af noget produkt, har haft mulighed for at se det digitale marketingsbureau an. En ting der står helt klart er, at virksomheder som anvender inbound marketing som deres primære salgsmetoder, er nødt til at være ”ekstra meget på dupperne”. Da man jo netop forsøger at profilere sig igennem høj viden og know-how på det område man arbejder med, vil en virksomhed som 1st Place helt naturligt være nødt til at levere varen fra starten af, da det danner grundlaget for et potentielt fremtidigt samarbejde. Nu har du sikkert allerede gennemskuet at inbound marketing i høj grad kommer én til gode som kunde, da det er ham som skal overbevises igennem resultater. Vil du vide mere, så kan du blandt andet finde information på www.1stplace.dk.

Kategorier